• Nowy

Prostownik STEF-POL EST-308

12V/24V / 25A/12A
EST-308
240mm x 300mm x 180mm
570 zł
Dostawa: 19 zł (paczkomat), 30 zł (kurier)

Dostępność: lens dostępny
Ilość

zamów telefonicznie

szybka dostawa
Dostawa
nawet jutro
zwrot 14 dni
14 dni
na zwrot



POLSKA JAKOŚĆ


Prostownik EST-308 marki Stef-Pol to solidny produkt, idealny do akumulatorów samochodowych, rolniczych i ciężarowych.

Dzięki wbudowanemu regulatorowi można zmieniać prąd ładowania w zależności od potrzeb.
Prostownik posiada wyjścia o napięciu 12V oraz 24V.

Podstawowe parametry:
Napięcie ładowania: 12V i 24V
Pojemności akumulatorów: od 70Ah do 250Ah
Prąd ładowania szczytowy: 25A przy 12V i 12A przy 24V
Prąd ładowania znamionowy: 20A przy 12V i 10A przy 24V 

Prostownik EST-308 to wysokiej klasy sprzęt, wyprodukowany w Polsce, spełniający wszelkie normy bezpieczeństwa.
Produkt posiada zabezpieczenie przed zwarciem i przegrzaniem.

Stef-Pol to polska firma działająca od 1980 roku. Jest to znana i doceniana marka na polskim rynku.
Marka
STEF-POL
Numer katalogowy
EST-308
Gwarancja
24 miesiące
Napięcie ładowania
12V/24V
Prąd ładowania
25A/12A
Pojemność ładowanych akumulatorów
70Ah-250Ah
Regulacja prądu ładowania
tak
Zabezpieczenie przed przegrzaniem
tak
Zabezpieczenie przed zwarciem
tak
Długość
240mm
Szerokość
300mm
Wysokość
180mm
Waga
4,5kg
      

Opinia klientów


ocena 6 / 6
100% osób wysoko oceniło ten produkt
1 użytkownik poleca ten produkt
średnia na podstawie 1 oceny

Posiadasz ten produkt?

Wystaw ocenę by pomóc innym w dokonaniu właściwego wyboru

Dodaj opinię


Ocena produktu:

Tytuł opinii (w kilku słowach):


Twoja opinia:


Czy polecisz ten produkt innym?

Dowolny podpis (nick lub imię):


E-mail (nie zostanie opublikowany):

klasyk

Oceniany produkt: Prostownik STEF-POL EST-305 12V 15A


to jest polski klasyk, powinien być w każdym warsztacie u rolnika, potrafi naładować aku tak aby była odpowiednia gęstość elektrolitu, nie każdy inny prostownik daje radę to zrobić, lepiej zainwestować w dobry prostownik niż kupować nowe akumulatory co 2 lata, jak traktor stoi przez zimę to zawsze trzeba go podładować od czasu do czasu, to nie mróz szkodzi akumulatorom tylko przechowywanie w stanie rozładowania